INFO E-KAUNSELING



Selamat datang ke laman E-Kaunseling SMK Sentosa Kampar. Sebarang cadangan atau pandangan positif amat dialu-alukan. Hantarkan pendapat anda melalui email: cnxxx81@gmail.com atau tinggalkan pesanan di ruang JOM SEMBANG. Anda juga berhubung menggunakan laman facebook. Pastikan anda tidak menulis ayat-ayat berunsur negatif yang boleh menyinggung mana-mana pihak. Untuk temujanji bersama kaunselor pilihan, klik BK04 untuk muat turun borang.

Monday, September 12, 2011

Program Motivasi Gempur 30



Pada 5 September yang lepas satu program motivasi Gempur 30 telah diadakah. Tujuan program ini diadakan adalah untuk memberikan motivasi kepada para pelajar dalam tempoh sebulan sebelum menghadapi PMR. Antara pengisian yang ada ialah tips dan amalan 30 hari sebelum PMR dan Teknik belajar 30 hari sebelum PMR.

Diharapkan dengan adanya program seperti ini dapat meningkatkan lagi motivasi pelajar dan kesedaran pelajar...

Tuesday, September 6, 2011

INFO PERMOHONAN SBP, TEKNIK, VOKASIONAL


Kepada semua pelajar tingkatan 3 yang ingin memohon ke sekolah berasrama penuh (SBP) atau ke SM TEKNIK / VOKASIONAL , sila layari laman web KPM skrg....www.moe.gov.my permohonan ke SMT / SMV dibuka sekarang sehingga 19 Dis 2011. Manakala permohonan SBP berakhir pada 15 Okt 2011....sila bertindak segera....keterangan lanjut sila berjumpa dengan kaunselor...

Search This Blog

E-KAUNSELING SMKS © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute