INFO E-KAUNSELING



Selamat datang ke laman E-Kaunseling SMK Sentosa Kampar. Sebarang cadangan atau pandangan positif amat dialu-alukan. Hantarkan pendapat anda melalui email: cnxxx81@gmail.com atau tinggalkan pesanan di ruang JOM SEMBANG. Anda juga berhubung menggunakan laman facebook. Pastikan anda tidak menulis ayat-ayat berunsur negatif yang boleh menyinggung mana-mana pihak. Untuk temujanji bersama kaunselor pilihan, klik BK04 untuk muat turun borang.

Tuesday, June 8, 2010

PERKHEMAHAN PERDANA 2010


PEMBERITAHUAN TENTANG PERKHEMAHAN PERDANA UNIT BERUNIFORM SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN SENTOSA TAHUN 2010

Sukacita dengan hormatnya dimaklumkan bahawa pihak sekolah akan mengadakan Perkhemahan Perdana sepertimana yang tersebut di atas. Butir-butir mengenai perkhemahan tersebut adalah seperti berikut:-

Tajuk:Perkhemahan Perdana Unit Beruniform SMK Sentosa Tahun 2010
Tarikh:2 Hingga 4 Julai 2010.
Masa:2.30 ptg. 2/7 hingga 12.00 tgh. 4/7/2010
Tempat: SMK Sentosa, Taman Bandar Baru, Kampar.
Sasaran:Pelajar SMK Sentosa (Pemilihan oleh guru penyelaras unit beruniform)

Sekian untuk makluman anda, terima kasih.

**Anda boleh muat turut surat makluman perkhemahan peserta ibu bapa penjaga, jadual perkhemahan, borang kebenaran ibu bapa, borang biodata peserta, borang peserta (ketua Unit Uniform, senarai semak keperluan dan peralatan,peraturan tetap perkhemahan dan ikrar perkhemahan di sini (klik untuk muat turut).

Fail dalam bentuk "zip file". Unzip file terlebih dahulu untuk memdapatkan bahan dan untuk dicetak.

Sepanjang perkhemahan, terdapat beberapa pertandingan dan aktiviti dijalankan anataranya ialah: 1. Pertandingan Melukis Panji/Bendera Pasukan. 2.Pertandingan Kawad Kaki Formasi. 3. Pertandingan Memanah. 4.Pertandingan Paint Ball. 5.Pertandingan Memasak. 6.Pertandingan Persembahan Kumpulan. 7.Pertandingan Memasang/menurunkan khemah/gadget perkhemahan. (***Sebarang perubahan tertakhluk kepada Urusetia Perkhemahan tanpa sebarang notis)

Search This Blog

E-KAUNSELING SMKS © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute